Umiejętności - Mutacje



Bardzo Długie Nogi (Mutacja)
Zawodnik może dodać 1 do wyniku rzutu na Przechwyt lub Skok. Dodatkowo umiejętność Bezpieczny Rzut nie może zostać użyta w celu uniknięcia przechwytu jeśli zawodnik go wykonujący posiada umiejętność Długie Nogi.

Chwytny Ogon (Mutacja)
Zawodnik ma długi i mocny ogon którego może użyć do obalenia przeciwnika. Przeciwnik wychodzący ze Strefy Ataku zawodnika otrzymuje karę -1 do rzutu na test Uniku.

Dodatkowe Kończyny (Mutacja)
Zawodnik posiadający jedno lub więcej ramion może dodać 1 do jakichkolwiek prób podniesienia, złapania lub przechwycenia piłki.

Dwie Głowy (Mutacja)
Mając dwie głowy zawodnik jest w stanie idealnie określić swoje położenie oraz to gdzie jest przeciwnik. Dodaj 1 do wyniku rzutu na Unik.

Macki(Mutacja)
Zawodnik może użyć tej umiejętności gdy przeciwnik próbuje wykonać unik lub skok przechodząc przez jego Strefę Ataku. Każdy z trenerów rzuca k6 i dodaje wynik do wartości Siły. Trener drużyny przeciwnej dodaje 1 do wyniku rzutu. Jeśli wynik rzutu zawodnika z mackami jest wyższy niż oplątanego wówczas zawodnik drużyny przeciwnej jest unieruchomiony i natychmiast kończy swoją akcję. Jeśli przeciwnik próbuje wyjść ze Strefy Ataku kilku zawodników z umiejętnością Macki wówczas tylko jeden może spróbować pochwycić oponenta.

Niepokojąca Obecność (Mutacja)
Ten zawodnik wygląda odrażająco, otoczony rojem brzęczących much, nakrapiany cieknącymi krostami w aurze chaotycznego chłodu lub zapachu wywołującego chęć ucieczki. Niezależnie od natury tego zjawiska, każdy zawodnik, który znajduje się o 3 pola od przeciwnika/ów z taką zdolnością musi odjąć 1 od rzutu k6 gdy wykonuje Podanie, Przechwyt lub Łapie piłkę. Zdolność ta działa nawet wtedy gdy przeciwnik jest Obalony lub Ogłuszony.

Paskudny Wygląd (Mutacja)
Wygląd zawodnika jest tak porażający, że jeśli gracz drużyny przeciwnej będzie chciał wykonać Akcję Bloku (lub wykonać specjalny atak, który zastępuje Blok) musi najpierw rzucić k6 i uzyskać wynik 2 lub więcej. Jeśli gracz wyrzuci 1 wówczas Blok lub atak kończy się niepowodzeniem („spalony” atak nie oznacza Straty Tury)

Rogi (Mutacja)
Zawodnik z rogami może użyć ich do przebicia oponenta. Używając rogów w trakcie wykonywania Akcji bloku dodaj 1 do Siły zawodnika. Możliwe jest to jedynie wtedy kiedy zawodnik wykonuje Akcję Blitzu! oraz jeśli poruszył się choć jedno pole (powstanie i wykonanie bloku na przeciwniku z sąsiedniego pola nie jest zaliczane). Jeśli zawodnik z Rogami posiada umiejętność Szał, wówczas drugi atak także otrzymuje tę unikatową premię do Siły.

Szpon (Mutacja)
Zawodnik z taką umiejętnością obdarzony został wielkimi szczypcami niczym krab lub ostrymi szponami które czynią pancerz bezużytecznym. Kiedy przeciwnik zostanie Obalony, w wyniku Bloku, przez zawodnika z tą umiejętnością każdy rzut na przebicie pancerza zakończony wyrzuceniem 8 lub więcej automatycznie przebija pancerz.

Wielka Łapa (Mutacja)
Dłoń jednego z zawodników urosła do potwornych rozmiarów zachowując przy tym pełną funkcjonalność. Zawodnik ignoruje modyfikatory wynikające ze Strefy Ataku przeciwnika lub Padającego Deszczu kiedy chce podnieść piłkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz