Bardzo
Długie Nogi (Mutacja)
Zawodnik
może dodać 1 do wyniku rzutu na Przechwyt lub Skok. Dodatkowo umiejętność
Bezpieczny Rzut nie może zostać użyta w celu uniknięcia przechwytu jeśli
zawodnik go wykonujący posiada umiejętność Długie Nogi.
Chwytny
Ogon (Mutacja)
Zawodnik
ma długi i mocny ogon którego może użyć do obalenia przeciwnika. Przeciwnik
wychodzący ze Strefy Ataku zawodnika otrzymuje karę -1 do rzutu na test Uniku.
Dodatkowe
Kończyny (Mutacja)
Zawodnik
posiadający jedno lub więcej ramion może dodać 1 do jakichkolwiek prób
podniesienia, złapania lub przechwycenia piłki.
Dwie
Głowy (Mutacja)
Mając
dwie głowy zawodnik jest w stanie idealnie określić swoje położenie oraz to
gdzie jest przeciwnik. Dodaj 1 do wyniku rzutu na Unik.
Macki(Mutacja)
Zawodnik
może użyć tej umiejętności gdy przeciwnik próbuje wykonać unik lub skok
przechodząc przez jego Strefę Ataku. Każdy z trenerów rzuca k6 i dodaje wynik
do wartości Siły. Trener drużyny przeciwnej dodaje 1 do wyniku rzutu. Jeśli
wynik rzutu zawodnika z mackami jest wyższy niż oplątanego wówczas zawodnik
drużyny przeciwnej jest unieruchomiony i natychmiast kończy swoją akcję. Jeśli
przeciwnik próbuje wyjść ze Strefy Ataku kilku zawodników z umiejętnością Macki
wówczas tylko jeden może spróbować pochwycić oponenta.
Niepokojąca
Obecność (Mutacja)
Ten
zawodnik wygląda odrażająco, otoczony rojem brzęczących much, nakrapiany
cieknącymi krostami w aurze chaotycznego chłodu lub zapachu wywołującego chęć
ucieczki. Niezależnie od natury tego zjawiska, każdy zawodnik, który znajduje
się o 3 pola od przeciwnika/ów z taką zdolnością musi odjąć 1 od rzutu k6 gdy
wykonuje Podanie, Przechwyt lub Łapie piłkę. Zdolność ta działa nawet wtedy gdy
przeciwnik jest Obalony lub Ogłuszony.
Paskudny
Wygląd (Mutacja)
Wygląd
zawodnika jest tak porażający, że jeśli gracz drużyny przeciwnej będzie chciał
wykonać Akcję Bloku (lub wykonać specjalny atak, który zastępuje Blok) musi
najpierw rzucić k6 i uzyskać wynik 2 lub więcej. Jeśli gracz wyrzuci 1 wówczas
Blok lub atak kończy się niepowodzeniem („spalony” atak nie oznacza Straty
Tury)
Rogi
(Mutacja)
Zawodnik
z rogami może użyć ich do przebicia oponenta. Używając rogów w trakcie
wykonywania Akcji bloku dodaj 1 do Siły zawodnika. Możliwe jest to jedynie
wtedy kiedy zawodnik wykonuje Akcję Blitzu! oraz jeśli poruszył się choć jedno
pole (powstanie i wykonanie bloku na przeciwniku z sąsiedniego pola nie jest
zaliczane). Jeśli zawodnik z Rogami posiada umiejętność Szał, wówczas drugi
atak także otrzymuje tę unikatową premię do Siły.
Szpon
(Mutacja)
Zawodnik
z taką umiejętnością obdarzony został wielkimi szczypcami niczym krab lub
ostrymi szponami które czynią pancerz bezużytecznym. Kiedy przeciwnik zostanie
Obalony, w wyniku Bloku, przez zawodnika z tą umiejętnością każdy rzut na
przebicie pancerza zakończony wyrzuceniem 8 lub więcej automatycznie przebija
pancerz.
Wielka
Łapa (Mutacja)
Dłoń
jednego z zawodników urosła do potwornych rozmiarów zachowując przy tym pełną
funkcjonalność. Zawodnik ignoruje modyfikatory wynikające ze Strefy Ataku
przeciwnika lub Padającego Deszczu kiedy chce podnieść piłkę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz