Umiejętności - Siła



Gruba Czaszka (Siłowy)
Zawodnik traktuje wynik 8 w tabeli obrażeń jako Ogłuszony a nie Znokautowany. Zdolności tej można użyć nawet kiedy zawodnik jest Obalony lub Ogłuszony.

Moloch (Siłowy)
Zawodnika nie sposób zatrzymać jak się już rozpędzi. Kiedy zawodnik z tą zdolnością wykonuje Blitz to przeciwnik nie może użyć zdolności Odparcia, Nieugiętej Postawy i Zapasów. Zawodnik może również podczas tej akcji zamienić wynik bloku z „Obaj Powaleni” na „Odepchnięty”.

Naskok (Siłowy)
Zawodnik może użyć tej umiejętności po tym jak wykonał Blok jako część akcji bloku lub blitzu. Aby wykonać Naskok zawodnik musi znajdować się na polu przylegającym do pola ofiary, która jest powalona. Zawodnik może się na nią rzucić , umożliwiając przerzut na przebicie Pancerza lub efekt powalenia.
Naskok nie powoduje Straty Tury chyba, że wykonał go zawodnik niosący piłkę. Naskoku nie można wykonywać ze zdolnościami Piły Łańcuchowej i Dźgnięcia.

Nieugięta Postawa (Siłowy)
Zawodnik z tą umiejętnością może zdecydować o tym czy nie zostanie przepchnięty w czasie wykonywania Bloku. Może zignorować wynik „Przepchnięty” i „Powalony”. Jeśli na zawodnika z tą umiejętnością zostanie popchnięty inny zawodnik, wówczas żaden się nie przemieszcza.

Ochrona (Siłowy)
Zawodnik z tą zdolnością pomaga w ofensywnych i defensywnych blokach, nawet jeśli stoi w strefie ataku przeciwnika. Ta zdolność nie może być wykorzystywana przy faulu.

Podwójny Blok (Siłowy)
Na początku akcji Bloku zawodnik, który sąsiaduje z większą ilością przeciwników, może spróbować zablokować dwoch z nich jednocześnie. Wykonaj każdy blok na normalnych zasadach z tą różnicą, że każdy z przeciwników otrzymuje +2 do Siły. Zawodnik nie może podążyć za przeciwnikiem, zdolności tej można użyć zamiast Szału lecz nie jednocześnie z nim. Aby wykonać drugi Blok zawodnik musi być wciąż na nogach.

Potężny Cios (Siłowy)
Dodaj 1 do każdego rzutu na przebicie Pancerza albo efekt powalenia, gdy przeciwnik będzie powalony w czasie Bloku. Zapamiętaj, że możesz zmodyfikować tylko jeden wynik rzutu, tak więc jeśli zdecydujesz się użyć Potężnego Ciosu by wpłynąć na wynik testu przebicia Pancerza nie będziesz mógł zmodyfikować wyniku w efekcie powalenia i na odwrót. Potężny Cios nie może być użyty razem ze zdolnościami Piła Łańcuchowa oraz Dźgnięcie.

Przełamanie Ataku (Siłowy)
Zawodnik może użyć swojej Siły zamiast Zręczności kiedy wykonuje rzut na Unik. Dla przykładu zawodnik z Siłą 4 oraz Zręcznością 2 traktowany jest jakby miał Zręczność na poziomie 4 kiedy wykonuje testy Uniku. Taka umiejętność może być wykorzystana tylko raz na Turę.

Silne Ramię (Siłowy)
Zawodnik może dodać 1 w czasie wykonywania testu Podania na bliski, daleki i bardzo daleki zasięg.

Uścisk (Siłowy)
Zawodnik z tą umiejętnością używa swej siły by cisnąć przeciwnikiem. Kiedy wykonujesz Akcję Bloku a kostka wskazuje Odepchnięcie możesz wybrać jakikolwiek puste pole z jakim styka się przeciwnik by go na nie przesunąć. Kiedy podczas wykonywania Akcji Bloku lub Blitzu zastosujesz Uścisk i Krok w Bok wówczas każda z tych umiejętności się równoważy i obowiązują standardowe zasady Odepchnięcia. Uścisk nie działa jeśli nie ma wolnych pól. Zawodnik, który opanował tę umiejętność nie nauczy się Szału ani nie przyswoi go sobie w żaden sposób. Podobnie zawodnik z Szałem nigdy nie nauczy się Uścisku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz