Gruba Czaszka (Siłowy)
Zawodnik
traktuje wynik 8 w tabeli obrażeń jako Ogłuszony a nie Znokautowany. Zdolności
tej można użyć nawet kiedy zawodnik jest Obalony lub Ogłuszony.
Moloch
(Siłowy)
Zawodnika
nie sposób zatrzymać jak się już rozpędzi. Kiedy zawodnik z tą zdolnością
wykonuje Blitz to przeciwnik nie może użyć zdolności Odparcia, Nieugiętej
Postawy i Zapasów. Zawodnik może również podczas tej akcji zamienić wynik bloku
z „Obaj Powaleni” na „Odepchnięty”.
Naskok (Siłowy)
Zawodnik
może użyć tej umiejętności po tym jak wykonał Blok jako część akcji bloku lub
blitzu. Aby wykonać Naskok zawodnik musi znajdować się na polu przylegającym do
pola ofiary, która jest powalona. Zawodnik może się na nią rzucić ,
umożliwiając przerzut na przebicie Pancerza lub efekt powalenia.
Naskok
nie powoduje Straty Tury chyba, że wykonał go zawodnik niosący piłkę. Naskoku
nie można wykonywać ze zdolnościami Piły Łańcuchowej i Dźgnięcia.
Nieugięta
Postawa (Siłowy)
Zawodnik
z tą umiejętnością może zdecydować o tym czy nie zostanie przepchnięty w czasie
wykonywania Bloku. Może zignorować wynik „Przepchnięty” i „Powalony”. Jeśli na
zawodnika z tą umiejętnością zostanie popchnięty inny zawodnik, wówczas żaden
się nie przemieszcza.
Ochrona
(Siłowy)
Zawodnik
z tą zdolnością pomaga w ofensywnych i defensywnych blokach, nawet jeśli stoi w
strefie ataku przeciwnika. Ta zdolność nie może być wykorzystywana przy faulu.
Podwójny Blok (Siłowy)
Na
początku akcji Bloku zawodnik, który sąsiaduje z większą ilością przeciwników,
może spróbować zablokować dwoch z nich jednocześnie. Wykonaj każdy blok na
normalnych zasadach z tą różnicą, że każdy z przeciwników otrzymuje +2 do Siły.
Zawodnik nie może podążyć za przeciwnikiem, zdolności tej można użyć zamiast
Szału lecz nie jednocześnie z nim. Aby wykonać drugi Blok zawodnik musi być
wciąż na nogach.
Potężny Cios (Siłowy)
Dodaj
1 do każdego rzutu na przebicie Pancerza albo efekt powalenia, gdy przeciwnik
będzie powalony w czasie Bloku. Zapamiętaj, że możesz zmodyfikować tylko jeden
wynik rzutu, tak więc jeśli zdecydujesz się użyć Potężnego Ciosu by wpłynąć na
wynik testu przebicia Pancerza nie będziesz mógł zmodyfikować wyniku w efekcie
powalenia i na odwrót. Potężny Cios nie może być użyty razem ze zdolnościami
Piła Łańcuchowa oraz Dźgnięcie.
Przełamanie
Ataku (Siłowy)
Zawodnik
może użyć swojej Siły zamiast Zręczności kiedy wykonuje rzut na Unik. Dla
przykładu zawodnik z Siłą 4 oraz Zręcznością 2 traktowany jest jakby miał
Zręczność na poziomie 4 kiedy wykonuje testy Uniku. Taka umiejętność może być
wykorzystana tylko raz na Turę.
Silne
Ramię (Siłowy)
Zawodnik
może dodać 1 w czasie wykonywania testu Podania na bliski, daleki i bardzo
daleki zasięg.
Uścisk
(Siłowy)
Zawodnik
z tą umiejętnością używa swej siły by cisnąć przeciwnikiem. Kiedy wykonujesz
Akcję Bloku a kostka wskazuje Odepchnięcie możesz wybrać jakikolwiek puste pole
z jakim styka się przeciwnik by go na nie przesunąć. Kiedy podczas wykonywania
Akcji Bloku lub Blitzu zastosujesz Uścisk i Krok w Bok wówczas każda z tych
umiejętności się równoważy i obowiązują standardowe zasady Odepchnięcia. Uścisk
nie działa jeśli nie ma wolnych pól. Zawodnik, który opanował tę umiejętność
nie nauczy się Szału ani nie przyswoi go sobie w żaden sposób. Podobnie
zawodnik z Szałem nigdy nie nauczy się Uścisku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz