Umiejętności - Podawanie



Bezpieczny Rzut (Podawanie)
Ten zawodnik jest ekspertem w wykonywaniu Podań. Jeśli jego podanie ma zostać przechwycone przez gracza drużyny przeciwnej, zawodnik ze zdolnością Bezpiecznego Rzutu może wykonać rzut Zwinności bez żadnych modyfikatorów. Jeśli rzut taki się powiedzie to piłka nie zostanie przechwycona.

Boski Rzut (Podawanie)
Zawodnik z tą umiejętnością może podać piłkę w dowolne miejsce na boisku. Rzuć kostką k6. Przy wyniku 1 zawodnik psuje zagranie a piłka odbija się o jedno pole, przy wyniku od 2 do 6 zawodnik  wykonuje podanie pomyślnie. Takie podanie nie może zostać przechwycone ale nigdy nie jest precyzyjne i piłka będzie się odbijać 3 razy w losowym kierunku po wylądowaniu. Przy odrobinie szczęścia piłka może odbić się na pole zajmowane przez cel Podania – innego zawodnika z twojej drużyny. Podania nie można wykonywać w trakcie Zamieci oraz podczas wykonywania Rzutu Towarzyszem.

Celność (Podawanie)
Zawodnik może dodać 1 do wyniku rzutu kostką k6 podczas testu Podania.

Nerwy ze Stali (Podawanie)
Zawodnik nie otrzymuje negatywnych modyfikatorów podczas podawania, odbioru I przechwytywania w strefach ataku przeciwnika.

Odrzucenie (Podawanie)
Umiejętność ta pozwala zawodnikowi wykonanie Szybkiego Podania kiedy przeciwnik deklaruje Akcję Bloku wymierzoną przeciwko graczowi z piłką co pozwala mu pozbyć się piłki nim zostanie zaatakowany. Rozpatrz Podanie nim przeciwnik wykona Akcję Bloku. Obowiązują normalne zasady Podania piłki z wyjątkiem tego, że Tura nie kończy się niezależnie od rezultatu Podania. Umiejętność ta nie może zostać użyta w przypadku drugiego Bloku – jeśli zawodnik atakujący jest pod wpływem Szału, lub w połączeniu z umiejętnościami Bombardier i Rzut Towarzyszem.

Podanie (Podawanie)
Zawodnik z tą zdolnością może raz na Turę wykonać darmowy przerzut kostką k6 w teście na zwinność, jeśli upuści piłkę lub niecelnie rzuci wykonując Podanie.

Przywódca (Podawanie)
Ten zawodnik to naturalny przywódca który świetnie koordynuje działania na boisku. Drużyna z jednym lub więcej zawodnikami z tą zdolnością może dodać do swoich przerzutów jeden przerzut przywódcy, który działa jak przerzut drużynowy. Drużyna otrzymuje go na początku meczu, albo w przerwie zaraz po ewentualnym rzucie na Kuchmistrza.
Dodatkowo przerzuty z przywódcy mogą być stosowane tak długo jak choć jeden zawodnik z taką umiejętnością pozostaje na boisku (nawet jeśli jest powalony lub ogłuszony). Przerzuty które nie zostały zużyte, a rozpoczął się doliczony czas meczu, mogą być użyte w czasie doliczonym.  Jeśli zaś rozpoczął się czas doliczony a Drużyna zużyła wszystkie przerzuty z przywódcy wówczas nie zyskuje nowych przerzutów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz